„Движи се бързо и чупи неща. Ако не чупиш неща, не се движиш достатъчно бързо.”
„Въпросът не е „Какво искаме да знаем за хората?”. Той е „Какво искат хората да кажат за себе си?”
„В свят, който се променя много бързо, единствената стратегия, която гарантира провал, е да не поемаш рискове.”
„Колкото повече остарявам, толкова повече се убеждавам, че да обслужваш воайорите е най- сигурният начин да печелиш.”
„Мисля, че едва ли отново ще ме посети идея като Фейсбук.”
„Социалната мрежа не е алтернатива на общуването, тя е негово продължение.”
„Най – важното в бизнеса е да се концентрираш върху създаването на нещо важно. Фейсбук беше създаден със социална мисия – да направи света по-открит и по-свързан.”
„Не предлагаме услуга, за да правим пари – правим пари, за да подобрим предлаганата услуга. Исмятаме, че това е най- добрият начин да се правят нещата.”
„Въпросът, който всеки ден си задавам е: ”Правя ли най- важното нещо, на което съм способен?”.”
„Човекът, който прави столове, не дължи пари на всички, които някога са правили столове.”
AFISH.BG